Kde je moja objednávka?
Kde je moja objednávka?
Prihláste sa na svoj účet JD a pozrite si históriu svojich objednávok, alebo použite odkaz, ktorý sme vám poslali v e-mailovej správe s informáciou o odoslaní objednávky.
V prípade objednávky s odberom v predajni vám pošleme informáciu vo chvíli, keď bude objednávka pripravená na vyzdvihnutie.
Prečo bola moja objednávka zrušená?
Prečo bola moja objednávka zrušená?
Ospravedlňujeme sa za zrušenie vašej objednávky.
Ak niektorý z objednaných produktov nie je v čase balenia objednávky skladom, je potrebné ju zrušiť. Vrátenie peňazí sa uskutoční do 5 pracovných dní v závislosti od spôsobu platby.
Náš Zákaznícky servis nemá informácie o tom, či bude produkt opäť dostupný, preto skontrolujte záložku Novinky a zistite, čo iné by Vás mohlo zaujať.Ospravedlňujeme sa za zrušenie vašej objednávky.Ak niektorý z objednaných produktov nie je v čase balenia objednávky skladom, je potrebné ju zrušiť. Vrátenie peňazí sa uskutoční do 5 pracovných dní v závislosti od spôsobu platby.Náš Zákaznícky servis nemá informácie o tom, či bude produkt opäť dostupný, preto skontrolujte záložku Novinky a zistite, čo iné by Vás mohlo zaujať.
Koľko stojí doručenie?
Koľko stojí doručenie?
- Vyzdvihnutie vašej objednávky v predajni je vždy bezplatné.
- Doručenie zdarma pre všetky objednávky nad 50 €.
- Pri objednávkach do 50 € je cena doručenia od 3 do 5 € (v závislosti od zvoleného spôsobu).
Aké sú možnosti doručenia?
Aké sú možnosti doručenia?
Aktuálne ponúkame tieto bezpečné spôsoby doručenia:
- Kuriér,
- Packeta (Zásielkovňa)
- Slovenská pošta
- Doručenie do predajne JD
Moja objednávka je nekompletná
Moja objednávka je nekompletná
Niekedy nemôžeme odoslať celú Vašu objednávku z dôvodu nedostupnosti tovaru. V takom prípade vám zašleme e-mail, v ktorom uvedieme, ktorý tovar nebudeme môcť odoslať.
Za všetky nedodané produkty Vám vrátime peniaze.
Ak ste nedostali e-mail o zrušenej objednávke, alebo jej časti, po uplynutí 5 pracovných dní odo dňa vytvorenia objednávky, kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom: info@jdsports.sk alebo na tel. č.: +421 233 323 458. Odporúčame Vám skontrolovať si aj e-mailovú schránku či sa e-mail o zrušenej objednávke nenachádza v priečinku SPAM, alebo REKLAMY.
Upozornenie: Po prijatí poškodenej alebo otvorenej zásielky si, prosím, okamžite odfoťte balík/tovar a kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu: info@jdsports.sk alebo tel. č.: +421 233 323 458 Ak je to možné, odporúčame vám vyplniť aj protokol o poškodení balíka s kuriérom počas doručovania, alebo so zodpovedným pracovníkom na mieste prevzatia balíka.
Doručený produkt je iný ako objednaný.
Doručený produkt je iný ako objednaný.
Ak vám bol doručený nesprávny produkt, kontaktujte náš Zákaznícky servis, ktorý vám rád pomôže problém vyriešiť.
Existuje možnosť odoslania objednávky vo forme darčekového balenia?
Existuje možnosť odoslania objednávky vo forme darčekového balenia?
Ak chcete vybraný produkt zaslať v darčekovom balení, pri zadávaní objednávky použite ako dodaciu adresu adresu príjemcu.
Neponúkame službu darčekového balenia, takže produkty budú zabalené ako štandardná objednávka. Ceny produktov sú uvedené na doklade o kúpe a všetky záležitosti súvisiace s objednávkou môžeme prebrať len s osobou, ktorá tovar objednala.
Môžem zmeniť alebo anulovať objednávku?
Môžem zmeniť alebo anulovať objednávku?
Nad spracovaním Vašej objednávky pracujeme rýchlo a nemáme možnosť ju pred odoslaním zmeniť, takže zrušenie objednávky musí nastúpť ihneď po potvrdení nákupu. Ak nás čo najskôr kontaktujete na +421 233 323 458 možno budeme môcť vašu objednávku zrušiť.
Ak si to rozmyslíte, môžete tovar bezplatne vrátiť v niektorej z našich predajní alebo nám zaslať produkt späť. Viac informácií nájdete v sekcii vrátenia tovaru a reklamácie.
Môžem zmeniť adresu doručenia?
Môžem zmeniť adresu doručenia?
Z bezpečnostných dôvodov nie je možné po potvrdení objednávky zmeniť dodaciu adresu. Odporúčame, aby ste sa pred potvrdením objednávky ubezpečili, že adresa je správna.
Ak si to rozmyslíte, môžete tovar bezplatne vrátiť v niektorej z našich predajní alebo nám zaslať produkt späť. Viac informácií nájdete v sekcii vrátenia tovaru a reklamácie.
Prečo som nedostal/a e-mail s potvrdením objednávky?
Prečo som nedostal/a e-mail s potvrdením objednávky?
Z dôvodu veľkého objemu objednávok môže doručenie e-mailu s potvrdením trvať dlhšie ako zvyčajne. Uisťujeme vás, že sa o vašu objednávku postaráme!
Štandardná dodacia lehota je 5 až 7 pracovných dní od momentu objednania.
Cena dopravy je 3-5 € . Bezplatné doručenie sa vzťahuje na objednávky nad 50 €.
Upozorňujeme, že ceny a čakacie doby sa môžu líšiť v závislosti od propagačných aktivít.